Optimaliser markedsføringen for reiseliv - få en gratis gjennomgang
I reiselivsbransjen, hvor mange aktører tilbyr tilnærmet like opplevelser, er det avgjørende å skille seg ut. En gjennomgang av dine markedsføringstiltak gir deg innsikt i hvordan du kan forsterke din digitale tilstedeværelse og tiltrekke deg reisende som er på jakt etter akkurat det du tilbyr.






.png)
.png)




.png)
.png)





.png)


.png)






.png)
.png)




.png)
.png)





.png)


.png)
Er nettsiden utviklet på en måte som får gjesten til å booke hos nettopp deg?
Det er viktig å ha en nettside som ikke bare er funksjonell, men også reflekterer kvaliteten og verdien av opplevelsen dere tilbyr. Du må sikre at gjestene ikke bare finner deg når de søker etter turer og opplevelser, men at de velger nettopp deg når de er klare til å booke.
Vi hjelper deg med å gjøre nettsiden til et effektivt verktøy for å presentere deres tjenester, sørge for at gjestene får den informasjonen de trenger, og gjøre bookingprosessen så enkel som mulig.
Vi hjelper deg med å gjøre nettsiden til et effektivt verktøy for å presentere deres tjenester, sørge for at gjestene får den informasjonen de trenger, og gjøre bookingprosessen så enkel som mulig.
Synlighet gjennom sesongene
Reiselivet er preget av sesongmessige svingninger. Er din online tilstedeværelse tilpasset for å møte de skiftende behovene i reiselivsbransjen, med tanke på lav- og høysesong.
Sømløs kjøpsreise
Er brukeropplevelsen for din målgruppe optimal gjennom hele kjøpsreisen? Vi kan analysere og forbedre hvert trinn i gjestens interaksjon med dine tjenester for å sikre en sømløs opplevelse.
Anmeldelser eller social proof
I reiselivsbransjen spiller anmeldelser en viktig rolle når det gjelder valg av aktør. Her får gjesten ærlige vurderinger fra folk som har opplevd det du tilbyr. Et fåtall positive anmeldelser kan være mer betydningsfulle enn en lang rekke gjennomsnittlige anmeldelser. Dette skyldes at sterke, positive opplevelser vekker oppmerksomhet og skaper tillit.
Å bygge et godt omdømme gjennom social proof er ikke bare gunstig for å få kunder til å velge deg her og nå, men også for langsiktig merkevarebygging. Hvordan bruker du social proof i dine markedsføringsaktiviteter? Og har du en strategi for å innhente tilbakemeldinger fra gjestene dine?
Å bygge et godt omdømme gjennom social proof er ikke bare gunstig for å få kunder til å velge deg her og nå, men også for langsiktig merkevarebygging. Hvordan bruker du social proof i dine markedsføringsaktiviteter? Og har du en strategi for å innhente tilbakemeldinger fra gjestene dine?
Sosiale medier
Sosiale medier hjelper deg å bygge merkevarebevissthet og kommunisere direkte med din målgruppe. Er din strategi på sosiale medier optimalisert for å fange oppmerksomheten til reisende og inspirere dem til å velge dine tjenester?
Direktesalg / salg i egne kanaler
Direktesalg gir deg full kontroll over kundeopplevelsen, fra første klikk til booking, og sikrer at du kan tilby personlig tilpassede tilbud og tjenester. Har gjesten gode grunner til å booke til å booke direkte hos deg i stedet for hos en tredjepart?
Justering og forbedring av tilbud
Samler du inn data om kundeadferd, preferanser og trender? Dette kan brukes til å tilpasse og forbedre tilbud og markedsføringsstrategier underveis.
.png)
.png)
Opplever at de har god kontroll på digital annonsering. De svarer raskt, er tilgjengelige og har god kunnskap om de driver med.

Mary-Ann Astrup,
Nettbutikksjef
Nettbutikksjef
.png)
.png)
Opplever å få god oppfølgning av rådgiver både i form av tilgjengelighet og faglig kompetanse. Anbefales videre.

Morten Knarrum Skjærpe,
Kriminalomsorgsdirektoratet
Kriminalomsorgsdirektoratet
.png)
.png)
Vi engasjerte Vecora i forbindelse med kompetanseheving på LinkedIn. Vecora leverte praktisk, nyttig og lærerik innsikt om LinkedIn.

Svein Henrik,
Salgsdirektør
Salgsdirektør
Vi tar en gjennomgang av dagens markedsføring og gir deg konkrete tilbakemeldinger.
Ta kontakt og få en gratis gjennomgang av dine nåværende markedsføringstiltak.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.